Megan Washington ~ Limitless

24 augustus 2014 - Hamilton Hill, Australië

Na een drukke werkweek had ik het eigenlijk wel helemaal gehad met werken.
Toen kreeg ik aan het einde van mijn werkweek van de jongens van Winterfold een vierpack cider!
Dat had ik verdiend omdat ik mijn werk zo goed doe.
Ondanks dat het alleen maar schoonmaken is was ik er super blij mee. Dan word ik toch weer gewaardeerd voor wat ik doe!

’s Avonds ben ik nog uiteten geweest met Justin bij Gypsy Tapas in Freo. Mijn favo restaurantje waar je onbeperkt tapas kan eten. Beetje jammer dat ze de tapas zo snel achter elkaar kwamen brengen.
Daarna zijn we Freo nog in geweest om nog wat biertjes te drinken.

De volgende dag ben ik met Lisa, Wina, Steve en Elton naar John Forest National Park geweest. Niet ver van waar ik woon. Ongeveer 40 minuten rijden. We zijn naar een kleine waterval gewandeld wat niet echt een waterval te noemen was maar meer een stromende rivier.
Daarna zijn we naar een Tavern geweest waar je de kangoeroes kon voren. Hier hebben we nog een biertje gedronken en toen richting huis.
’s Avonds zijn we nog naar Cottesloe geweest om daar wat te eten en op de terugweg gestopt in Freo voor een wafel. Het was een leuke dag.

Zondag heb ik nog even snel gewinkeld omdat René van de week naar NL zou gaan en nog een paar spulletjes voor mij mee zou nemen. Snel nog wat inkopen doen.

Van de week was het weer een normale werkweek met als afsluiter Megan Washington in The Fly By Nightclub.

Omdat wij daar schoonmaken hoefden wij geen kaartje te kopen maar goed ook want het was uitverkocht.
Fly By doet mij een beetje denken aan ’t Beest in Goes.

Ik had nog nooit van Megan Washington gehoord maar ze is erg goed. Het was een leuke avond.

Voor de rest van het weekend beetje op gemakje gedaan. Het was zo rond de 22, 23 graden met zon. Beetje bij bruinen voordat ik naar huis kom ;)

1. Jakkie:
    24 augustus 2014
    Heeeej!!! Gelukkig doe je nog wel leuke dingen, maar met werken erbij is het toch een stuk minder spannend hè. Grappig dat ze daar ook een 'beest' hebben. Hier hebben we ook nog nooit van Megan gehoord hoor. Gisteren BBQ bij lammie gedaan, veel over, want jij was er niet bij;);). xxxxxxxxxxxxxxxxxx
  2. Rineke:
    25 augustus 2014
    Hoi Manous, toch is dit ook een manier denk ik om weer wat aan ons Nederlandse leventje te gaan wennen. Zo langzamerhand. Je zult toch in één keer van al je spectaculaire belevenissen hier in dat koude kikkerland gedumpt worden. Het is nu al vreselijk koud en nat. Je moet er daar nog maar niet over denken, dan is die 22 of 23 graden puur luxe.Ik geloof niet dat we hier vandaag 18 graden gehaald hebben. Het is notabene augustus, brrr niks aan.
    We houden maar moed op een mooie herfst.
    we lezen binnenkort weer wel wat van je, tot schrijfs
    groetjes Rineke
  3. Mirella:
    7 september 2014
    Zo zeg we vliegen alweer naar oktober idd een jaar is eigenlijk om voordat je het weet. Die wijntjes smaken je altijd wel goedvtoch verstandig om niet direct de fles achterover te slaan:) geniet nog en ook nog wat werken tussendoor voor je het weet ben je weer hier en kunnen we alles live horen groetjes