John Butler Trio ~ Livin’ In The City

7 september 2014 - Hamilton Hill, Australië

Na een drukke werkweek konden we deze weer afsluiten in de Fly.
Vrijdag 29 augustus kwam Kav Temperley de lead singer van de Eskimo Joe’s.
Nu had ik de Eskimo Joe’s al een keer eerder gezien toen ik aan het werk was.
Maar moet ik zeggen dat Kav minder leuk is dan als hij met de Eskimo’s zingt en vond ik Megan W de week ervoor toch leuker.
Naja het was in ieder geval weer een avondje uit.

Voor de rest niet super veel gedaan in het weekend. Het was tijd om even rustig aan te doen. Mijn lichaam wat rust geven na al dat sjouwen met schoonmaak spullen.
Mijn lichaam zegt dat ik ermee moet stoppen heb toch af en toe wel een paar pijntjes.
Mijn vingers zijn zo stijf als wat ’s ochtends als ik op sta.
Maar eerlijk gezegd is het makkelijk geld verdienen.
En is het nog maar voor een paar weken.
Maar ja nu moet ik ook eerlijk toegeven dat ik over een maandje ook al weer 28 word. Pfff.. ben ook niet meer de jongste meer ;) hahaha just joking.

Afgelopen vrijdag stond er niks op de planning dus heb ik een fles wijn gekocht en wat ik al 2 weken wilde doen is er eindelijk van gekomen.
Op de bank hangen met een fles wijn en lekker relaxen.
En nee ik heb niet heel de fles wijn leeg gedronken. Hooguit 2 glazen.
Want sommige denken dat ik hier een alcoholist aan het worden ben.
Maar in vergelijking met de Ozzie’s ben ik vrij normaal en 2 glazen per dag is goed voor je.

1. Jakkie:
    7 september 2014
    2 glazen per dag is keurig toch? En nog wijn ook, strax lust je geen rosébier meer.... En bijna jarig idd. Het jaar is toch wel omgevlogen! Doeidoeiiii
  2. Rineke:
    7 september 2014
    Och gut Manous, het is zonde, je wordt oud :-), gelukkig maar toch.
    Voor geld moet je inderdaad werken, de één iets harder dan de ander. Dat is je lot :-), niks aan te doen helaas, maar daarna is het dan toch gelukkig genieten.
    Tot schrijfs, groetjes Rineke