The Madden Brothers ~ We Are Done

21 september 2014 - Hamilton Hill, Australië

Het weekend van 13 en 14 september was het tijd om er even tussen uit te gaan.
Ik ben samen met Lisa, Wina, Steve en Elton naar Dunsborough geweest.

Wij hadden een vakantiehuis van een klant aangeboden gekregen. Toch levert een schoonmaakbaantje toch ook wat andere dingen op. Gratis verblijf in een vakantiehuis en een 4WD van een andere klant om er naar toe te rijden.

Het was in ieder geval en relaxt weekendje weg. We hebben walvissen gezien vanaf het strand. Ze kwamen niet super dichtbij maar af en toe zag je een staart. Wat een geluk dat het ook het seizoen ervoor was. We zijn ook nog naar Ngilgi grot in Yalingup geweest. Het was erg mooi om te zien.

Voor de rest is het same old same old werken door de weeks.

Gisteren 20 september zou het 32 graden worden. Voor het eerst weer een warme dag in de lente.
Niet dat het nu echt slecht hier is. Maar 32 graden dan is het tijd om naar het strand te gaan.
Nu moet ik zeggen dat ik vanaf de eerste dag dat ik in Ozzie ben aangekomen nooit echt verbrand ben geweest.

Nu dacht ik dat ik mij niet in hoefde te smeren want ja een paar weken terug hoefde dat ook niet met 25 graden. Twee uurtjes strand was genoeg om verbrand te worden en erg genoeg om mijn zonnebril in mijn gezicht te zien. Ik had het kunnen weten natuurlijk. Iedereen verbrand minimaal 1 keer hier. Naja het was misschien wel het laatste weekend dat ik naar het strand ben geweest en heb kunnen zwemmen.

Want ja nu is het aftellen toch echt wel begonnen. Nog 9 dagen te gaan en dan vlieg ik al naar Azië om mijn verjaardag te vieren in thongs, shorts and a singlet.

I know what you are thinking thongs zijn slippers Ozzie’s zeggen thongs ipv flip flops.

1. Rineke:
    21 september 2014
    Hoi, voordat ik begon te lezen hadden we het over je, dat je in november terug komt. Maar inderdaad eerst nog Azië. Dan komt het afscheid van Australië wel erg dicht bij. Heerlijk lente, hier gaan we sinds vannacht meer naar de herfst toe. We hebben schitterend weer gehad de afgelopen weken, maar dat lijkt nu voorbij te zijn. Het regent en uiteraard waait het weer eens.
    Een goede vlucht naar je volgende adres en hopelijk kunnen we daar ook nog van je meegenieten
    Groetjes Rineke
  2. Jakkie:
    21 september 2014
    Zo relaxt huisje! En aardige auto ook... Weer een keer op vakantie op vakantie:-). En uhhh ik was die thongs ook voor de tweede x aan t lezen;-). Toedeloe xxxx
  3. Mum & Dad:
    29 september 2014
    u are going fr Holiday to Holiday with good weather, lets hope it won't be all that cool, when u come back.Enjoy your slippers while u can for 1 half months, hoping to see coloured when u are back here.