Sheppard ~ Geronimo

9 augustus 2014 - Hamilton Hill, Australië

Het is weer tijd voor een verhaaltje want het is al weer veel te lang geleden.

Nadat ik mijn laatste reisverslag erop heb gezet ging ik van 4 dagen weekend naar 2 dagen.
Het was gewoon weer een volle week werken. Wat is dat wennen zeg.
Op donderdag had ik voor mijn gevoel al dat het weekend was maar helaas gewoon nog een dagje werken.

Na deze week heb ik Nazilla en Ries naar het vliegveld gebracht. Toen was ik een weekje alleen. Ook best wel eens lekker.

Nu het augustus is lijkt het weer wat beter te worden. We hebben meer zon en tempraturen rond de 20 tot 25 graden. Who doesn’t want to have a winter like this. I’m just loving it!

Van de week heb ik mijn vakantie geboekt naar Phuket. Eerst wilde ik niet naar iets toeristisch. Maar ik werk er nu hard voor en uiteindelijk wil ik alleen maar een weekje strand en een beetje liggen en goed eten hebben.

Ik zat eerst te kijken om naar Maleisië te gaan maar het is toch Thailand geworden gewoon omdat het goedkoper is. De hotels zijn goedkoper en qua kosten denk ik ook wel. Gewoon een weekje luieren. Heerlijk iets om naar uit te kijken!

Van de week kwam Ayden een Canadese jongen die ik heb leren kennen in Esperance naar Freo. Eerst bier met pizza gegeten. Daarna hebben we een kroegentocht gehouden en geëindigd met een cocktail. Het was erg gezellig!

Liedjes met artiesten passen niet meer echt bij mijn reisverslagen maar dat hadden jullie vast al wel bedacht.
Ik wil graag een cd maken met alle liedjes die mij doen denken aan Australië. Uiteindelijk als je een nummer hoort dat denk je toch terug aan de goede oude tijd die ik hier heb gehad.
Dus alle nummers die ik nu hoor op het moment worden de titel van mijn reisverslag.
Of het nu van deze tijd is of uit de jaren 70 of 80.
Wat ik hier erg leuk vind in OZ dat je naar de radio luistert sowieso de jaren 70 of 80 voorbij hoort komen.

1. Mum & Dad:
    10 augustus 2014
    lt's always nice to hear what u hve done this last one month.Good on u to pamper (spoil) yourself by giving yourself a trip, after all that hard work u hve been doing in Perth, knw u will enjoy yourself in Phuket, not only there but in S'pore too, everyone can't wait to see & even celebrate your B-Day with u.See u coming home & hving a holiday, before u decide to go & search a job, it is ok with us, u hve so much to tell, what u hve seen & gone through this one yr away fr us.We all can't wait to see u back home even your good friends.Go, Go & enjoy as much as u can, think of yourself & no one else.
  2. Mirella:
    10 augustus 2014
    Ha harde werker klinkt goed vakantie in het vooruitzicht en een mooie bestemming lekker genieten en we zien het wel voorbij komen. Groetjes
  3. Jakkie:
    10 augustus 2014
    Je gaat van vakantie op vakantie... Dat vind ik wel een goeie;). Toevallig zit ik net the Kardashians te kijken en die gaan op vakantie naar Thailand en ook naar .... ? Phuket! Ziet er goed uit hoor daar. Veel plezier xxx
  4. Rineke:
    20 augustus 2014
    Hoi Manous, fijn weer wat van je te lezen. Met de temperaturen die jij gewend bent in november terug naar Nederland, hoe verzin je het? :-)
    Ga lekker van je vakantie genieten als het zover is, We lezen dan vast weer wel iets van je. En tussendoor mag ook hoor :-)
    groetjes Rineke